Przeprowadzka linii pras 29 z Sindelfingen do Kecskemét
Kiedy koncern Daimler AG postanowił utworzyć pierwszą zagraniczną prasownię Mercedes-Benz Cars w Kecskemét, firma SCHOLPP podjęła się przeprowadzki kompletnej linii pras. Po roku od rozpoczęcia budowy do budynku wniesione zostały pierwsze elementy instalacji, a rok później rozpoczęto produkcję w nowej lokalizacji. Zanim to jednak nastąpiło, do działania przystąpili specjaliści SCHOLPP. Musieli oni zdemontować linię pras 29 w Sindelfingen oraz dokonać przeglądu instalacji pod względem mechanicznym oraz elektrycznym. W związku z tym zdemontowano napędy i przekładnie, które przekazano producentom do przerobienia. Linia została zredukowana z sześciu do pięciu pras. Szósta prasa została zamontowana jako prasa testowa do docierania narzędzi. Ponieważ w Sindelfingen nie było miejsca na tymczasowe składowanie, prace związane z demontażem, wynoszeniem i pakowaniem wykonywane były zgodnie z precyzyjnym harmonogramem. Około 3 500 ton materiałów rozmieszczono na 150 ciężarówkach i kontenerach open top, ponadto na Węgry wyruszyło też 30 transportów ładunków ciężkich. W miejscu przeznaczenia czekali już monterzy, aby ponownie zmontować linię pras. Zakres usług firmy SCHOLPP obejmował nie tylko mechaniczny i elektryczny demontaż i ponowny montaż, lecz także koordynację przeglądów technicznych maszyn, sterowanie instalacji, rozbudowę systemów elektronicznych oraz kompletną logistykę. Zespół SCHOLPP szybko znalazł też rozwiązania dotyczące nieprzewidywalnych zdarzeń podczas realizacji projektu.
Daimler
Przemysł:Przemysł motoryzacyjny , Branża obróbki plastycznej
Rodzaj projektu:Projekty związane z przenoszeniem urządzeń za granicę
Przegląd:Demontaż kompletnej linii pras 29 łącznie z wyposażeniem firmy Mercedes-Benz w Sindelfingen i podział na jednostki odpowiednie do transportu, kompletna logistyka transportowa, rozładunek i wniesienie, montaż ciężkich elementów, kompletowanie instalacji
Zastosowana technika:Maszt podnośnikowy TG 1.000, żurawie samochodowe, maszyny samobieżne, portale, pojazdy niskopodwoziowe
Cechy szczególne:Przebudowa linii pras z sześciu do pięciu pras oraz prasy testowej, przegląd elementów konstrukcyjnych oraz wymiana sterowania, tymczasowe składowanie elementów
Osoba kontaktowa:Czy masz konkretne pytanie na temat tego projektu? Następnie skontaktuj się z nami tutaj.